Mystery Shopper

Lurer du på hvordan servicen er i din bedrift når du selv ikke er tilstede eller ønsker innspill på hvordan øke kundetilfredshet?

Ønsker du å effektivisere drift, få økt kundetilfredshet, økt omsetning og forbedret trivsel på arbeidsplassen, da kan du dra god nytte av en mystery shopper

Alle som driver med handel og kundeservice eller har kundemottak kan benytte seg av dette.
Det være seg ren varehandel i butikk, overnattingssteder, sentralbord, skjønnhetspleie, serveringssteder, stort sett alle steder som har et kundemottak etc.

Som Mystery Shopper kommer vi som vanlig kunde til din bedrift.

Etter besøket vil du få et sammendrag av opplevelsen fra man kommer inn til man forlater.
Du vil få en oversikt over punkter som kan forbedres samt en handlingsplan for å kunne gjøre endringer der det er nødvendig.

Handlingsplanen kan utarbeides i samarbeid med leder dersom det er ønskelig slik at den er strømlinjeformet for din bedrift og behov.

Ta kontakt for en uforpliktende prat så ser vi sammen på hva som kan være akutelt for deg og din bedrift.